wtorek, 14 lutego 2012

Siem ..
mam newsa ; D mój były chłopak zamierza do mnie wrócić  ( lol 2 )
Nie wiem czemu ale mu wybaczyłam ; //
tylko trochę dziwnie się czuję ; /
zaczęłam lekcję o godz 7 : 50
! lekcja Matma ; P
Nie chcę się przechwalać ale dostałam z :
Matmy - 5 ( z odpowiedzi )
Polskiego - 5 , 5 ( z wiersza i z spr )
heh do mnie to osiągnięcie życiowe ; D bo zwykle dostaje 
3 ; /
nie cierpie sie uczyć i odrabiać lekcji , ale mam 1 stronę z Matmy
hmm...
dziś słuchałam NEW piosenkę 
Bo LOFFCIAM musssykę ; P
 
Znalazłam też bosskiego blooga
bardzo mi się podoba !
Odlondałam na nim zdj Site Models i fajne fryzury do robienia ; *
 

 Noo i takie tam jeszcze boskie makijaże ; *
Jutro sobie chyba zrobie jedną z tych fryzur 
----------------------------------------------------------
Jedna żecz mnie wkurzyła w szkole 
tą żeczą jest ..... ( pewna osoba ) 
ona dała mi karteczkę , w której było tak napisane :
To nie walentynka , lecz przyjacielska serpentynka
bardzo mnie to ....... bo ona jest taka niby miła do mnie a jak mnie nie było
to mnie obgadywała . Ona jest FAŁSZYWA nie lubie ją 
jak tylko dostałam tę kartkę od niej to ją podarłam i wyrzuciłam 
; p
 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz